Polski
PolskiPolski CzeskiCzeski AngielskiAngielski

Serwis i gwarancja

Wsparcie projektowe IPOX

Kontakt z działem serwisu

+48 605-147-500

serwis@ipox.pl

Adres wysyłkowy:
Alarm-Tech s.c.
"SERWIS"
Boleń ul. Graniczna 4
32-086 Węgrzce

Kontakt z działem wsparcia technicznego

poniedziałek - piątek: 08:00 - 16:00

wsparcie@ipox.pl

MONITORING WIZYJNY
Krzysztof Wiecha 510 510 939
Paweł Worobiak 510 510 571
WIDEODOMOFONY IP
Kamil Krupa 510 257 272

Ogólne warunki gwarancji IPOX

Pobierz formularz zgłoszenia
  1. Ogólne warunki gwarancji
    1. 1.1 Firma Alarm-Tech Systemy Zabezpieczeń Andrzej Woźniak Grzegorz Żurawski Spółka Cywilna z siedzibą w 31-546 Kraków, ul Mogilska 104, zwana dalej Gwarantem, udziela Użytkownikowi 36 miesięcznej gwarancji na wszystkie produkty marki IPOX z wyłączeniem wideodomofonów i monitorów marki IPOX, na które udziela 24 miesięcznej gwarancji.
    2. 1.2 Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady fi zyczne powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy i nie obejmuje pozostałych szkód powstałych w związku z jego uszkodzeniem lub wadliwym działaniem.
    3. 1.3 Okres gwarancji jest liczony od dnia dostawy urządzenia do kupującego chyba, że strony ustalą inaczej lecz nie dłużej niż 3 miesiące od daty sprzedaży urządzenia.
    4. 1.4 W przypadku uznania reklamacji z tytułu gwarancji, Gwarant zobowiązuje się usunąć wadę produktu w terminie do 14 dni roboczych lub w sytuacji gdy wymaga to sprowadzenia dodatkowych części w terminie maksymalnie 60 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do Serwisu Gwaranta.
    5. 1.5 W przypadku naprawy wszystkie wymienione części i elementy Urządzenia stają się własnością Gwaranta z chwilą ich wymiany.
    6. 1.6 Użytkownikowi przysługuje prawo do bezpłatnej naprawy wadliwego produktu pod warunkiem, że wada zostanie wykryta i stwierdzona w czasie trwania niniejszej gwarancji.
    7. 1.7 Okres gwarancji wydłuża się o czas naprawy urządzenia przez serwis Gwaranta.
  2. Procedura składania reklamacji
    1. 2.1 Zgłoszenie konieczności naprawy towaru z tytułu gwarancji Użytkownik powinien dokonać niezwłocznie, najlepiej w terminie 7 dni od daty stwierdzenia wady.
    2. 2.2 Podstawą do skorzystania z warunków gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu (paragon lub faktura sprzedaży) oraz poprawnie wypełnione zgłoszenie reklamacyjne.
    3. 2.3 Zgłoszenia usterki urządzenia należy dokonać w formie pisemnej lub innej formie przyjętej jako formalną u Sprzedawcy lub bezpośrednio u Gwaranta. Zaleca się skorzystanie z „Formularza zgłoszenia gwarancyjnego” stanowiącego załącznik niniejszego dokumentu lub dostępnego na stronie internetowej Gwaranta: https://ipox.pl/data/upload/_pdf/IPOX_zgloszenie_gwarancyjne_formularz.pdf
    4. 2.4 Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności: oznaczenie reklamowanego towaru (nazwa, model, typ, dane pozwalające na zidentyfi kowanie towaru), opis wady, datę stwierdzenia wady oraz dane kontaktowe reklamującego (imię i nazwisko/nazwa, adres/siedziba, e-mail, numer telefonu).
    5. 2.5 Urządzenie zgłoszone do gwarancji należy dostarczyć do miejsca zakupu lub do serwisu Gwaranta. Adres serwisu: Alarm-Tech „Serwis” Boleń ul. Graniczna 4, 32‑086 Węgrzce. Kontakt z serwisem: tel.: 605 147 500, e-mail: serwis@ipox.pl
    6. 2.6 Użytkownik zobowiązany jest dostarczyć uszkodzone urządzenie do punktu sprzedaży lub do serwisu Gwaranta na własny koszt.
    7. 2.7 W przypadku wysyłki urządzenia, powinno być ono w odpowiedni sposób zabezpieczone przed uszkodzeniami w transporcie. Niedopuszczalne jest wysłanie urządzenia bez żadnego zabezpieczenia, np. w samym pudełku kartonowym. Zaleca się zachowanie oryginalnego opakowania po urządzeniu wraz z zabezpieczeniami.
    8. 2.8 Naprawione urządzenia zostaną dostarczone do zgłaszającego reklamację na koszt Gwaranta.
  3. Wyłączenia z gwarancji
    1. 3.1 Gwarancją nie są objęte uszkodzenia urządzenia w przypadku:
      1. a) uszkodzeń wskutek nieprzestrzegania przez Użytkownika zasad transportu, przechowania, instalacji, uruchamiania oraz zasad eksploatacji zawartych w Instrukcji Obsługi producenta
      2. b) uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem niezgodnie z przeznaczeniem lub niewłaściwym doborem urządzeń (praca powyżej wartości znamionowej)
      3. c) uszkodzeń mechanicznych, chemicznych i termicznych oraz tych spowodowanych przez czynniki zewnętrzne (przepięcie w sieci elektrycznej, pożar, powódź, wyładowanie atmosferyczne, itp.
      4. d) serwisowania przez nie autoryzowany serwis Gwaranta lub osoby trzecie
    2. 3.2 Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych zawartych na dyskach lub innych nośnikach w wypadku uszkodzenia urządzenia lub gdy w ramach naprawy gwarancyjnej zachodzi potrzeba ich wymiany bądź sformatowania.
    3. 3.3 Produkty w wersji cyfrowej (oprogramowanie) są bez gwarancji odnośnie ich pracy lub walorów użytkowych, a w szczególności nie gwarantuje się ich pracy na komputerze użytkownika ani z oprogramowaniem przez niego używanym.
    4. 3.4 Gwarancja nie obejmuje kosztów demontażu, montażu oraz transportu do punktu serwisowego.
  4. Postanowienia końcowe
    1. 4.1. Okres gwarancji może zostać wydłużony na podstawie odrębnego i wyraźnego, pisemnego oświadczenia Gwaranta.
    2. 4.2. Gwarancja obejmuje tylko urządzenia sprzedane na terenie Polski.
    3. 4.3. O kwalifi kacji naprawy jako gwarancyjnej oraz o sposobie przeprowadzenia naprawy decyduje serwis Gwaranta.
    4. 4.4. Odpowiedzialność Gwaranta ogranicza się do wartości produktu ustalonej według ceny detalicznej z dnia zakupu i nie obejmuje pozostałych szkód powstałych w związku z jego uszkodzeniem lub wadliwym działaniem.
    5. 4.5. W przypadku konsumentów (zdefi niowanych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny) gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień użytkownika wynikających z niezgodności towaru z umową oraz z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Korzystamy z plików cookie

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych na stronie, optymalizacji jej treści, dostosowania strony do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookie na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookie można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookie. Więcej informacji zawartych jest w naszej polityce prywatności.